poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Canon

Hej,

Kazdy z nas ma jakies pasje i hobby. Ja uwielbiam fotografie, moze wyssalam ja z mlekiem mamy? Moi rodzice sa fotografami z zawodu i z zamilowania, jednak niestety nie pracuja juz w swoim zawodzie.

Od wczoraj jestem szczesliwa posiadaczka Canona Photoshot S3 IS. Jest to kompaktowy aparat cyfrowy. Nie jest to nowka sztuka, ale jak dla mnie jest idealny! Zawsze marzylam o czyms takim. Nic profesjonalnego, ale jednak juz na wiekszym poziomie niz zwykly aparat fotograficzny z jedna opcja. Aparat ten ma mozliwosci auto jak i manualne. Pamietam aparat moich rodzicow, kiedy za kazdym razem trzeba bylo ustawiac ostrosc "na palec" jak i czerwone swiatlo w lazience i "magie" kiedy na bialym papierze pojawiala sie moja rozesmiana buzia :)
Za 2 tygodnie jedziemy na wakacje i wtedy bede mogla sie sprawdzic jako Pani Cyk Cyk, napewno zamecze wszystkich pstrykaniem ;)
Pozdrawiam,
Dominika xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz